lauantai 5. huhtikuuta 2014

Hieman sönkötystä tulevasta ja tapahtuneesta

Heti alkuun että tässä postauksessa ei tuu ihan hirveesti oleen kuvia. Tää on ennemminki vaan selsotusta mitä on tapahtunu ja mitä tulee tapahtumaan tässä lähi aikoina.

Ensin puhutaan nyt vähän nukke hommista.

Ei mee kovin hyvin. Joka kerta kun mä katon tota nukkee mua ahdistaa ja itkettää, koska mun kaveri pudotti sen asvaltille. Sen poskesta lähti pala, huulista väriä, silmämekanismi ei toimi kunnolla ja aah ;__; Kuitenkin saan sen kuntoon ees jollain tavalla, sit vaikka lähetän sen kustomoitavaks tai jotain niitten huulien takia ja se poski nyt ei hirveesti henkilö kohtasesti haittaa, jos se näkyy tulevaisuudessa kuvissa kelatkaa että se on luomi. Tai jotain. Sit jotain vähän ilosempaa, tässä ens viikolla luultavasti on tähän osotteeseen tulossa paketti. Paketin sisällöstä en sano mitään mutta kooltaan suuri c:

Sit kerron vähän muusta tilanteesta jotka vaikuttaa vähän mun postaus tahtiin (joka on huimaa jo nyt)

Ens viikon perjantaina lähden etelään, tunisiaan :) Siellä sitten viikon oleskelen, jollon oletettavasti en postaakaan (älkääs huoliko, sen jälkeen saatte piiiiiitkäääään postauksen). Heti kun tullaan sieltä, meen seuraavana päivänä miittiin tampereelle ellei sen kummempaa  tapahdu. Lisäks sisko valtaa usein koneeni, jolloin postauksia hirveesti en pysty tekemään. Koulu hommiakin nyt on ihan hirveesti, mutta mä yritän keretä nukkeilemaankin.

Jotta saisitte jotain iloo tossa on nyt joku kuva jonka löysin täältä isukin koneelta (kuva on otettu viime viikolla (?))


että heihei

1 kommentti: